Ägglossningstester

Jag börjar från början....

Jag har varit gravid två gånger, och har två små killar. En på 2 år, och en på 2 månader... Världens underbaraste barn, såklart! ;)

När vi började planera, kastade jag (tvärt emot alla rekommendationer) ppillerkartan mitt i månaden, och väntade på min sista "pillermens". Ryktet säger att det tar i snitt 7 månader att bli gravid. Tålamod är inte min starka sida, när jag har bestämmt mig, då vill jag att det ska ske DIREKT. Så det första jag gjorde var att införskaffa ägglossningstester för att pricka ägglossningen mitt i prick.

Det funkar skitbra. Jag kissade i en liten mugg, doppade stickan, och efter ett par dagar så YES, streck på stickan! Lite mys på det, och sen var det bara att vänta på den (förhoppningsvis) uteblivna mensen....

Ägglossningstest
www.billiga-tester.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0