Gratis startpaket!



Gratis är gott! Pampers Baby Basic Box måste du anmäla dig i förväg för att få, Liberos paket får du (oftast) på BB.

Pampers Box

Boxens innehåll kan variera men det brukar vara ett litet paket blöjor, tvättservetter, någon liten leksak, amningsinlägg, tidningen Vänta Barn från Vi Föräldrar samt en hel del nyttig information.  

Så här får du paketet:
Beställ paketet på www.pampers.se och hämta sedan ut det på något av Babylands eller babyproffsens varuhus. Du kan också beställa paketet på plats i butiken genom att fylla i en liten lapp. Paketet går att hämta från 3 månader innan beräknas födsel fram tills det att barnet är fött.

Tips: Om du hämtar paketet på Babyproffsen får du även Angle Care blöjhink med, det får du inte på Babyland.

Liberos startpaket

Startpaketets innehåll kan variera men det brukar vara ett litet paket med blöjor (Libero Newborn och Libero Mini). Libero engångsunderlägg till skötbordet, necessär med prover (typ olja, salva mm), någon liten leksak att hänga på barnvagnen och diverse informationsfoldrar.

Så här får du paketet:
Startpaketet delas ut på de flesta förlossningsavdelningar. 

Liberos Up & Go paket

Alla som är medlemmar i Liberoklubben får när barnet är runt 6 månader chans att få ett paket med lite smått och gott. 2008 när jag hämtade mitt fick jag lite blöjor, ett par stumpor och en liten fotboll, samt lite rabattkuponger.

Så här får du paketet:
Jag hämtade mitt på Lindex.

Semper

Du får med jämna mellanrum hem brev med barnmatsprover (gröt och välling) som passar ditt barns ålder samt en receptbok om barnmat.

Så här får du utskicken:

Du behöver inte anmäla dig någonstans utan utskicket kommer automatiskt till alla barn som är över 6 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0