Ersättning = mer bajs?



Är det bara jag, eller bajsar bebisar mer när de dricker ersättning än när de ammar? Eller är det bara min fantasi som spelar mig ett spratt? Ettan fick bara bröstmjölk, jag hade så mycket att det sprutade åt alla hål och kanter, och jag fick ha koppar för att samla upp det om jag inte ville bli helt dyngsur. Stackars tvåan får nöja sig med halvfulla tuttar, och växer inte lika bra som ettan, så nu får han ett mål ersättning om dagen. Och tusan i brallan vad han bajsar.... Gult, flytande, precis som vanligt, men MASSOR mer. Eller så är det bara som han börjar bli större... I vilket fall som, bajsblöjor är en småbarnsmammas vardag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0