B.BOX = Supersmidigt

BBOX
Ibland vill man inte (har inte plats med) ha hela skötväskan med sig. Hittills har jag stoppat ner ett paket våtservetter, ett par blöjor och ett engångsunderlägg från Libero (de är SKITBRA) rakt ner i handväskan. Men sedan när man ska fiska upp allt, så är det både svårt att hitta (min handväska är inte speciellt organiserad) och så är allt knyckligt...

Austrelienska B.BOX har lösningen på problemet. En smart box med plats för det nödvändigaste, och man kan dessutom nå våtservetterna både från framsidan och från insidan. Supersmart. En sånn vill jag ha! Den finns i massa olika färger, själv så gillar jag den med cirklarna. Snygg! (Finns på My Little Star)

BBOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0